تراست

تکنولوژی ، ارتباطات ، اطلاعات عمومی

تراست

تکنولوژی ، ارتباطات ، اطلاعات عمومی

بایگانی
پیوندها

نحوه دیلیت اکانت واتساپ بصورت تصویری

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ب.ظ

واتساپ یک سرویس اشتراک پیام رسان فوری بسیار محبوب برای تلفن های هوشمند است که به شما این امکان را می دهد پیام های متنی ، تصاویر و فیلم ها را برای همه مخاطبین خود ارسال کنید. اگرچه بسیاری از برنامه های مشابه جدید وارد صحنه خدمات پیام رسان شده اند ، اما واتس اپ هنوز هم بیشترین استفاده را برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی است. واتس اپ از شماره تلفن همراه شما برای شناسایی شما در تلفن هوشمند استفاده می کند ، بنابراین می توانید فقط یک حساب واتس اپ در یک تلفن هوشمند داشته باشید. علاوه بر این ، پس از آنکه شرکت فیس بوک واتس اپ را به مالگیت خود درآورد ، بسیاری از افراد در مورد حریم شخصی آنلاین خود دچار تردید شدند و می خواهند اکانت حساب واتس اپ خود را حذف کنند. این دلیل می تواند می تواند هر چیزی باشد ، اما اگر می خواهید دیلیت اکانت واتساپ مسنجر کنید ، می توانید این دستورالعمل های ساده را برای Android دنبال کنید:

اول از همه شما باید پیام رسان واتساپ را در Android باز کنید. اکنون دکمه منو را بر روی تلفن اندروید خود فشار داده یا به نماد منو در بالای صفحه که به نظر می رسد سه نقطه است ، فشار دهید. تنظیمات را انتخاب کنید

 

دیلیت اکانت واتساپ

 

در صفحه تنظیمات لیستی از تمام تنظیماتی را که می توانید برای پیکربندی برنامه پیام رسان واتساپ استفاده کنید نشان می دهد. از این لیست باید روی حساب کاربری خود ضربه بزنید.
در صفحه حساب که نشان داده می شود ، باید روی گزینه Delete my account ضربه بزنید. این صفحه نمایش دیگری را نشان می دهد که در آن باید کد کشور خود را وارد کنید (برای مثال ، 981+ برای ایران) ، شماره تلفن همراه خود را بزنید و روی دکمه قرمز رنگ Delete my account ضربه بزنید.

 

حذف حساب واتساپ

 

با این کار حساب واتس اپ شما  حذف خواهد شد و مخاطبین شما دیگر نمی توانند از طریق واتس اپ در تلفن هوشمند اندرویدی شما دسترسی داشته باشند.
بعضی از افراد فکر می کنند حساب واتس اپ خود را که از شماره موبایل قدیمی خود استفاده می کند حذف کنند ، سپس با استفاده از شماره موبایل جدید ، حساب جدید ایجاد کنید. در این حالت ، به جای حذف حساب ، فقط باید شماره را از تنظیمات واتس اپ تغییر دهید.

منبع : trishtech

نظرات  (۱)

۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۵۹ اینستا گرام ها

ممنونم از وب عالیتون با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی